PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Still smiling :)

....................................................................
Hi saya memang sedih xD tapi setakat ni saya mampu kawal perasaan saya :)
hi ajiem saya rindu awak :) hihi okay saya tahu itu tak penting xD
Memang saja saya sibukkan diri saya sebab tak nak ingat awak langsung xD
Tapi nampaknya tak mampu la awak xD
Saya selalu stalk awak xD 

Saya harap ada orang boleh ganti saya di hati awak , Insyallah awak akan dapat yang lebih baik dari saya xD



Sekarang jadual padat sangat xD nak online lama pun tak boleh , sedih gila --'
Aku terseksa gila xD nak hang out pun ada tuisyen lagi , fikir pasal kerja rumah lagi , fikir pasal exam lagi xD
Haih , tweet aku pun semuanya jiwang :') haih nak buat acano pedihnya masih terasa , luka pun masih belum sembuh xD ECEHHHHHHH :P *geli nyah*

Life aku sekarang asik dengan buku sahaja --' bosan tapi nak buat macam mana nak spm maaaaa !
rasanya tak perlu taip panjang panjang kot xD

# rindu nak lepak pavillion --'
# rindu nak shopping --'
# rindu nak lepak ali mama --'
#Lepak roft top xD
# rindu nak menggila xD

# rindu nak tengok wayang 
# rindu nak online 24 jam --'
#rindu nak tidur lama lama
#rindu nak baca novel pagi sampai petang

ANTARA KOLEKSI SKYPE XD









# rindu nak skype dari bangun ke tidur , tidur hingga terjaga xD

# Rindu nak main game --'
# rindu nak bergurau dengan ajiem (tapi no more sebab dan break ;')
#rindu nak jalan dari klcc sampai ke pavillion patah balik --'
#Rindu nak karaoke ,
#rindu nak main token
#rindu nak tangkap gambar berjam jam --'


#macam macam lah rindu xD

THE POINT IS RIGHT NOW IM BUSY WITH MY BOOKS xD 


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'