PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

50% heart Dead :)


hi lama dah tak update blog :) maklumlah busy study busy tuisyen :) 
Ada kesempatan ni Quilla Update la blog XD
Yessss cerita Quilla hari ni masih tentang hati dah perasaan xD Tak tahu kenapa ?
Rasanya tak ada benda lain nak dicerita , sebab memang lumrah kehidupan setiap manusia dikurniakan perasaan :)
Jadiiiii I start my story here :)

Saya sedang fokus untuk spm :)
LOVE ? nah for me love is just for fun this time , I guess so . 
Tak boleh ambil serious la , I just can't . 
Sebab pelajaran lebih penting sekarang ni . 
Exam is around the corner . 
I HOPE YOU WILL UNDERSTAND

I don't care about people right now , 
hate , love , tears , happiness ? I just don't care .
NOT RIGHT NOW , that's why I said my heart 50% dead xD

*just for fun , tak ada kene mengena dengan post xD*


I have no feelings with guys , 
Susah nak sayang , susah nak rindu xD tak macam dulu , 
Single or taken we still get hurt right , 
Tapi problemnya disini , 
Boleh teruja bila tengok lelaki , bercakap dengan lelaki , jumpa lelaki
But when come to feelings , jadi kekok pula , 
Fobhia dengan soalan yang agak jiwang didengar 
CONTOHNYA ,



"Sudi tak awak jadi gf saya , saya dah sayang awak"

"Saya dah mula sayang awak , macam mana ni ? kalau saya nak jadi bf awak , awak terima tak ?

"awak nak ke tak jadi gf saya ? please la saya janji saya jaga hati awak , tak kan buat awak kecewa ."

"kalau saya dapat awak , saya tak akan buat apa yang ex awak buat dekat awak , Tolonglah sayang terima saya"




Ayat ni semua buat otak Quilla Blank ! Blur langsung tak boleh berfikir , tak tahu nak cakap apa , SPEECHLESS xD


Ntah la Quilla tak suka topik yang melibatkan hati dan perasaan , Sebab Quilla tahu Quilla jenis orang yang tak sanggup kecewakan orang lain :')
KALAU BOLEH NAK ELAKKAN SEMUA SOALAN TUH --'
rimas semak sebab mulut tak mampu buka nak jawab ye atau tak . 


bila cakap "YA" nanti bagi harapan dekat orang .
Bila cakap "TIDAK" nanti orang tu kecewa langsung tak nak contact Quilla :')

SAYA NAK BANYAK KAWAN , SAYA TAK SUKA BILA ORANG YANG SAYA SAYANG SEBAGAI KAWAN NAK HUBUNGAN YANG LEBIH DARI SEORANG KAWAN :O



okay ayat keling ! Biarlah , hmmm sorry , kita jadi kawan k ? 
Awak jangan lah berharap sebab saya ni memang tak ada perasaan sangat . 
melainkan awak boleh buat saya jatuh hati gila gila , 
dan awak jenis yang penyabar untuk tunggu saya .
sebab saya tahu kalau saya terima pun akan menyakitkan hati awak je . 
Nanti saya layan lelaki lain awak marah pula --' 
SAYA BENCI DIKONGKONG 
maaf awak
 Tapi kalau dah jodoh kita , sekeras mana saya menolak awak akan jadi milik saya juga kan . 
Jadi jangan risau la xD 


*please forgive me*

*Sorry , If I hurt you*

*I'm tired thinking to much*



CAN WE JUST BE FRIENDS ? Okay thanks ILOVEYOU FRIEND :*



Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'