PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

1 month 10 days and stop counting :')

hihihi , teramat sedih tapi masih mampu tersenyum :')
1 bulan 10 hari dan ingatkan aku masih boleh mengira berapa lama aku akan kekal bersamanya :')
nampaknya berakhir petang tadi , dia dah terlalu nekad , 
dah tak mampu nak kembalikan masa , betulkan semua balik :)
nampaknya ego aku memakan diri :')
Ya aku rindu tapi aku tak tunjuk ,
aku sayang tapi aku malas nak mengaku .
Aku dah jarang mention dia dekat twitter tak bermakna aku lupakan dia
Dia selalu rasa diri dia hina di mata aku ,
sedangkan sebenarnya aku mengambil masa untuk pulihkan hati aku yang luka :')
Dia baru minta putus , dan putus lagi putus lagi .
Tapi hari ni dia memang nekad ,
Apa yang aku nak kata memang berat untuk aku lepaskan dia ,
sebab aku dah janji dengan diri aku sendiri apa apa yang terjadi ,
sesakit mana pun hati aku akan tetap bertahan , dan aku harap dia yg terakhir :')
Ya Allah Berilah kekuatan padaku Ya Allah

Hidup tak semestinya apa yang kita mahukan kita akan dapat.
Haih tapi aku mesti kuat walaupun dalam hati , HAHA aku je yang tahu .
Sayang tetap sayang itu aku tak nafikan tapi nak buat macam mana tak ada jodoh lah tu :')

Hanya gambar menjadi kenangan :')






Aku tatap gambar ni setiap hari bila aku rindukan dia :') tapi dia tak tahu agaknya :')

SHAQUILLA + HAZIM = SHAZIM :)

SHAZIM - HAZIM = Only me left . SHAQUILLA :')
Single ? No ! but my heart broken . Heartless :') 
Nothing much , Just memories that I've :')
You look me like I don't care But actually deep inside my heart I swear it's killing me :')

//Nota untuk Muhamad Nur Hazim , Korang tak payah bacalah xD biar ajim je baca//

                Dear Hazim , hi sayang ! *lambai tangan* Hihihi saya happy sangat jumpa awak tadi walaupun tak sampai lima minit , saya rasa nak peluk awak tapi malangnya depan pavi tu ramai orang , malu pula public kan xD Tapi bila awak pergi tadi masuk kerja semula rasa macam nak menangis pula :') Sebab menyesal tk mengaku saya rindukan awak sangat :') Hahaha . Hm tapi , Apakan daya kan sayang yang kita tak kekal lama :') awak dah pun tinggalkan saya . Tiba tiba awak minta break :') berkecai hati saya .

                 saya terima dengan redha . Kalau saya dapat bagi awak baca fikiran dan tengok apa yang ada dalam hati saya yang saya tak sanggup ditinggalkan sebab saya memang sayang awak walaupun awak nampak perangai saya melampau2 :') tak dengar cakap awak . saya tak mampu nak call semalam dan hari2 lepas sebab SUMPAH saya memang tak ada kredit , Tapi saya tak mampu nak call awak sekarang sebab saya tak mampu nak dengar suara awak :') saya rindu sangat masa awal awal kita kenal , suara itu yg buat saya bersemangat dan gembira selalu :')

                 saya tak nak text awak sebab saya tahu kalau text saya tak mampu nak tekan sent sebab :') ntah . jadi saya tulis blog ni khas untuk awak baca , itu pun kalau awak sudi membaca , terima kasih sangat sayang , saya hargai :') panjangnya karangan saya ! Anggaplah yang ni text yg terakhir awak akan dapat . Okay biy gedik rabbit saya ? Terima kasih sebab sabar dengan saya , sayang saya , kasih saya , risaukan saya , temankan saya , nasihatkan saya , manja dengan saya :') hihihihihi . Ya allah beratnya jari nak taip air mata tak berhenti mengalir :') tapi saya teruskan juga sebab awak seorang je yang akan baca , hiihii :')

                  lepas ni saya tak boleh panggil awak biy dah , saya tak boleh nak gelak manja dengan awak dah , tak boleh nak bau minyak wangi yang awak calit dekat bahu baju awak dah , tak boleh nak buli awak dah , tak boleh nak ejek awak pendek dah , tak boleh nak makan suap dengan awak dah :') tak boleh nak OTP tengah malam dah , tak boleh gaduh gaduh dah . hihihi ,  sebab saya dh tak mampu lakukan semua itu untuk awak sebab itu semua hanya akan seksa perasaan saya yang akan merindui awak :') saya relakan hati saya lepaskan awak , walaupun saya tak mampu saya akan paksa , semoga awak jumpa perempuan yang lebih baik dari saya ,

MAAFKAN SAYA SEBAB TAK MAMPU JADI YANG TERBAIK UNTUK AWAK :')
Salam sayang : shaquilla abdullah




Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'