PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

I'm busy cause I'm spm candidates 2013 ☠

Yes Exam year ! Ahh I hate it !
Tak habis habis tuisyen --' study !
STRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Homework berlambak sampai tak ada masa nak study !
Ahhh menyesal gila main main masa form 4 , 
Tapi menyesal sekarang pun tak guna kan :P
Masa tak mampu dikembalikan  walaupun menangis air mata darah sekali pun xD
Hidup mesti diteruskan xD
Aku kena kerja lebih ! Nak straight A's SPM :[
zaman kegemilangan aku dah tamat weih !

Stress bila kawan aku yang pernah dapat straight A's Pmr sama macam aku
Dapat 8 A 1 B 1D ujian peperiksaan akhir tahun form 4
Sedangkan aku ! 1A je weih 2 GAGAL :'(
 mampu ke aku nak kejar balik semua ! Ahhhhh 10 subjek bukan senang wei
Tapi bak kata pepatah "dimana ada kemahuan di situ ada jalan"
Korang doakan aku eh :') insyallah aku mampu buat  ! Amin :)

Yess terlalu sibuk sekarang , online pun sabtu ahad je :(
Makin dekat dengan spm , makin padat masa makin tak online lah jawabnya
Siapa tak kenal quilla xD budak yang selalu membanjiri twitter setiap hari xD
Tapi sekarang jarang dah xD Suka lah korang kan kan kan :/ k sedih !
Demi spm dan masa depan aku korbankan masa dan seluruh tenaga aku kepada buku , cikgu , ilmu
CHAIYOKKKK CHAIYOKKK Quilla XD

Nak cakap ni kalau dia baca lah kan ,
Dear Muhammad Nur Hazim ,
 Sayang maafkan saya kalau saya tak banyak luangkan masa untuk awak
saya rindu awak , nk jumpa awak , tapi malangnya masa tak megizinkan .
Insyaallah kalau ada rezeki berjumpalah kita :/
saya harap awak tunggu saya dan tak bosan dengan saya eh xD
Saya sayang awak walaupun saya tak pedulikan awak , maaf awak :')

Kepada stalker yang setia
Maafkan kesilapan quilla kalau quilla ada buat salah dengan korang ,
Sorry sangat :')


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'