PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Wahh sayang adik bedah xD

Cepatnya saya ubah topik baru .
Malas nak biarkan post sedih sedih menghiasi laman utama blog kita ,
Tak perlu kot nak bagi tahu satu dunia yang aku tengah down sekarang ni xD

 Ouhhh saya sangat sayang adik saya si bedah ni ,
Ntah lah kenapa ya saya pun tak tahu
Satu satunya adik yang paling menghargai aku yang aku pernah dapat

Tengok blog dia yang comel sangat ni :P


Tak nampak eh ? ish korang ni gedik la xD

NAH TENGOK!


Dah nampak kan xD ? Jangan kata tak nampak , sepak laju laju kang xD
Tengok la dia kata kita ni red blod cell dia ,
Apa yang dia tulis dalam blog dia ? nak baca ke ? nak nak ?


Okay baby boo tekan sini ! sayang sayang ku xD

lagi , tengok twitter background dia



Alamak cinonet sangat eh :P  jap jap kita zoom eh


*wah comelnya saya dekat backgrtound tu xD *
Perasan ? sangat kan ? Wakakkakakakkkaka kisah ke jemah lebai oi :P

ohh lupa dah cerita panjang panjang sekarang baru ingat ,
NAMA ADIK KITA : Nurin Syakirah Binti Nasarudin
Umur dia 13 tahun je tahun dia , tu yang terlebih manja dengan kaka cikinot dia
Ouhh okay comel comel memang comel macam kakak dia
manja pun macam kakak dia *mata ke atas tangan di bahu xD* *gelak golek golek* *Duckface*
Saya suka nagis , dia suka nangis , saya banyak masalah , dia banyak masalah
Ohh so sweet sehati sejiwa seraga xD
AYAT TAK BOLEH BLAH :)

Ni gambar dia yang molek xD kata dirnya dia pendek , saya tak tahu la tak pernah jumpa xD
Teringin gila nak jumpa rasa nak peluk nak smack down dia kalau ada jodoh bertemu lah kan

*kita curi gambar dia dari blog , p/s : jangan bagi tahu dia eh xD*

Comel nak kenalan ke ? Ohh ini twitter dia  @Nuwinnnxxlf
Facebook pula ? Ehh mengada korang ni kan :P -->Nurin Syakirah Nasarudin
okay cun xD

Saya tak nak orang rampas adik saya dari saya xD
Kalau orang rampas saya pancung dia
Siapa buat dia nangis saya gusti dia
siapa buat dia marah saya gigi tangan dia
WAH GANAS MAK BEDAH --'

P/S to adik nurin : Adik ku sayang , walaupun kita baru je kenal tak sampai setahun , wakkakkakakaka akak sayang adik macam adik kandung akak walaupun akak tak ada adik kandung sebenarnya xD wakkakakak ! sebab kita selalu ada kisah hidup yang agak sama xD AGAK JE OKAY *saja je menganjing* sapa buat awak menangis awak cari kita eh ? selagi kita hidup kita akan jadi orang yang setia mendengar masalah awak , So sweet kan ? Ohh macam couple pula :P *wekk :p* Apa apa pun jaga diri elok elok :P kalau ada rezeki kita jumpa saya nak sepak cubit pipi awak laju laju :P Biat merah tak payah pakai blusher dah kan sayang , me love you :P

Ohh tahun depan saya spm candidates 2013
tengok la muka budak spm ni

muka budak banyak main xD okay tahu dah :P
 PENGUMUMAN !
untuk pengetahuan awak semua saya bukan calon SPM tapi saya calon UPSR tahun depan XD
wahh ! seronoknya , tak ada account , kimia , fizik , biology , sejarah , agama , add maths

Dah dah tak ada cerita lagi , cerita dah TAMAT


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'