PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Hmmmm Ntah la


Give me some time :')

Hmm ntah lah , macam yang dekat tajuk tu xD
Aku tak mampu nak berkata apa apa , tak tahu macam mana nak mula ceritakan tentang perasaan aku .
Rasanya kalau dicerita 10 muka surat pun tak habis kot ,
Yang penting hati aku dah hancur sebenarnya .
Aku tak tahu apa nak buat --' keliru
Nak menangis tapi nampaknya ego dah menguasai diri ,
mungkin sebab aku dah banyak kali disakiti :)

Sebenarnya aku perlukan seseorang yang memahami dan sentiasa beri perhatian pada aku ,
Maklumlah anak tunggal duduk rumah seorang sentiasa fikir macam macam ,
Aku tak ada kawan nak borak ,
Jadi orang yang aku sayang ialah tempat aku luahkan semua perasaan
Tapi apakan daya tak semua orang boleh terima apa yang boleh cerita ,
Dah namanya sayang silap langkah sikit rasa cemburu dan tak puas hati tu menguasai diri
Aku faham sebab aku pun manusia , aku rasa benda yang sama ,
Tapi aku tak tunjuk sebab aku rasa , ntah la malas lah nanti orang kata aku ni negatif thinking sangat :)

Tapi aku tak faham lah kenapa dia tu --'
Aku tanya elok elok salah ,
tanya banyak kali salah , aku ni kan BLURRR , aku nak jawapan yang terang .
Bukannya jawapan yang ada maksud tersirat ,
KALAU LAH AKU BOLEH BACA FIKIRAN KAU
AKU TAK KAN TANYA APA APA SOALAN YANG BUAT KAU RASA MENYAMPAH .
Sumpah aku tak nak kau marah , tak nak kau rasa yang aku ni semak dan annoying ,
Tapi masalahnya kau memang tak faham aku ,

Tiba tiba dia keluarkan perkataan "BREAK"
ya allah masuk je suara dia dekat gegendang telinga aku , tersirap naik darah hati aku terlampau sakit ,
Nak menangis tapi malangnya tak mampu keluar ,
Ntahhh lahhhhhhhh :')

Tapi kejap lagi menangis la tu , cikinot dan air mata mana boleh dipisahkan ,
Biarpun air mata membazir asalkan aku puas lepas semua yang menyerbakkan hatiku xD

Sudahlah cerita panjang panjang pun tak guna ,
Tak ada apa yang menarik pun ,
semua tentang perasaan xD


Nampak gambar ni , pasrah pasrah , wakakkaka XD


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'