PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Story about us :)


Hey stalker :)
nak kemas blog kita ni dah berhabuk sangat :) hihihihihi .
Tolong tiupkan ? fuhhh fuhhhh :P

This is story about my new superhero :)
I hope our relationship will last longer . Insyallah .
Kita orang bersama sejak 2 Disember :)
Tahu tak dia cara dia declare sumpah kejam !
Quilla ingat lagi ayat dia masa kita orang On the phone --'
Kalau ingat balik rasa nak bunuh diri je dengar , sumpah sakit hati , terluka gila doh .
Tapi sebab sayang aku pun buat macam aku tak sedih dan aku faham situasi si anak jai ni .

Antara perbualan kita orang xD *jangan korang menyampah bila baca sudahlah :)*

Rabbit bin gedik : "I sayang you tapi kalau I bagi tahu you something mesti you akan pergi dari hidup I , sebab itu I tak nak bagi tahu , I takut kehilangan you :')"

Cikinot : Apa dia bagi tahu je la I janji tak jauhkan diri dari you . 

Rabbit bin gedik : sebenarnya I dah couple, *suara macam nak nangis* tapi tak kisah lah I cuma nak you tahu yang I sayangkan you .
#pandai belakon anak jai kan ?

Cikinot : Dalam hati *whatttttttt ! , kecewa gila , nak menangis tapi tahan* Hmmm tak apa , I faham tapi I sanggup jadi gf you sebab I dah mula sygkan you . Tak apa la you boleh teruskan relay dengan gf you tu , i tak kisah . *fake smile * *air mata dah mengalir* *tapi suara still cover cool* HAAHAA xD

2 hari lepas couple

Rabbit Bin Gedik : Sayang sebenarnya biy tipu je pasal biy couple lagi satu

Cikinot : *dalam hati sumpah seranah* *menangis lagi* *gembira gila* *tak terkata* HAHAHA



Muhammad Nur Hazim satu satunya lelaki yang selalu buat aku sakit jantung dengan kejutan yang sepatutnya tak berlaku . memang annoying tapi itu yang sangat sweet xD

The reason why I call him rabbit Bin Gedik , sebab dia ada gigi rabbit dan dia ni gedik manja :)

 2 disember 2012 mulalah kisah cinta antara Shaquilla Abdullah dengan Muhammad Nur Hazim

Hazim kata antara sebab dia sayang aku  :

*manja
*ada gigi kapak macam dia
*chubby
*satu kepala
*kaki bahan

So sweet kan ? jangan la jealous xD

Aku rasa dia ni satu satunya lelaki macam kejar kejar aku .
Tak tahu macam mana nak terangkan , tapi dia perfectlah buat aku :)
Tapi dia ada satu perangai annoying tau , sini lah dekat sikit nak bisik *dia kuat marajuk*
Tapi dia merajuk comel :)
COMEL SANGATTTTTTTTTTTT xD

kalau nak tahu hazim ni lagi pendek dari aku , wakakakakkak !
tapi ketinggian tak menghalang kita untuk bercinta , Kan sayang ?




P/S : Hazim awak nak tahu tak kita sayang awak sangat sangat , walaupun apa yang terjadi kita tetap sayang awak :) Jangan pergi dari hidup kita tau ? Kita nak awak jadi yang terakhir buat kita , Insyallah :)
Kalau Jodoh kita :) mana tahu kita kahwin dapat 11 anak boleh buat team bola sepak xD , *atottooto* sweet kan ? Ouhh kita ni banyak berangan la :PILOVEYOU MORE THAN YOULOVEME


♥ Shazim ♥ 


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'