PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

First date after couple *so sweet* *duckface*

HOHO 10 october 2012 . 
Hari aku belajar untuk teng teng sekolah . Opsssss ~
Shhhh rahsia kita je tau :) jangan bagi tahu orang lain ehhh ?
JANJI ? Okay bagus . Nak baca cerita tak ? 
Kalau tak nak tekan lah butang "X" tu tak paksa awak baca pun xD
Yang sudi baca masyehhhh nak upah sebab dah baca ? Meyh quilla bagi lolipop nak ?
Tunggu Quilla dalam mimpi tau ?

Ohhh sudah banyak merepek . kembali ke asal cerita :)
Hey Quilla keluar rumah pukul 6.45 pagi . Awal kan ? memang pun xD
Sebab tak nak terkantoi ahh keluar awal .
Kita pun jalan lah seorang diri awal awal pagi tuh pergi BUSTOP dekat rooftop yang korang selalu isap shisha tu -.- budak kl tahu kot .
Tunggu macam budak sakai tak tahu hala tuju di situ :)

Okay tunggu macam orang gila tahu tak --'
Quila asik pegang rambut , tengok bas lalu , dengar lagu . bangun duduk macam orang mati laki tuhhh .
1 jam lebih tunggu --' perghhh baru mamat tu sampai . mamat mana ? Aniq anak zarak tu la --'
MEnyirap  gila itu dia masih lagi main main dengar aku
hantar bbm *Baju purple datang lah sini* dia ingat aku tak nampak dia dekat sana
Saja je buat bodoh . tiba tiba dia lalu depan aku .aku pun pura pura macam baru nampak .
Gelak manja , atototoooo rasa nak membebel tapi diam je la .

Aniq jantung hati saya ni kata apa tau ? " i saja tunggu you dan perhatikan you , nak tengok sejauh mana kesabaran you . I dah lama sampai --' nak dekat setengah jam dah , i perhati je nak tengok juga you maki I ke apa . kalau ex i dah maki maki pun kalau i buat macam ni "
Wahhh masa aku dengar dia beleter ni , sumpah hati ni rasa sakit gila menunggu macam ayam berak kapur .
Tapi depan dia mulut aku terus kunci , dan maafkan dia :) Tapi seronok juga dikenakan sebegitu xD

Pergi la mcd makan makan kejap lepak lepak . Tengok jam dah pukul 9 . yang si aniq ni dah gelisah kawan dia khad tak sampai sampai , inilah janji melayu kata 7.30 nak kumpul datang nak dekat pukul 10 pagi baru sampai --' Sorry khad mengutuk kejap . HAHAHA

Then jumpa khad tunggu plak mamat suka bash orang iaitu farid buah hati pengarang jantung pisang si khad :)
Lepas tuh tunggu minah apa ntah nama dia lupa ahhhh !
kita orang baru nak sweet sweet .
Aniq bisik dekat telinga i " Iloveyou sayang" ohh mai bahagia ! nak terbang rasanya
tiba tiba khad dengan farid kacau line , aik aik kita orang dengar .
ALAMAK KACAU DAUN LA .
hihihi

Okay lepas tu tengok lah wayang cerita HANTU KAPCAI . boleh lah ranking 3 per 5 bintang :)
cerita tu 18 above semua pun buat muka cuak sebab takut tak boleh masuk nanti duit burn.
semua bawah umur kecuali ada seekor mamat ni je yang 21 tahun .
Muka aniq stress gila time tu rasa nak bagi sepak pun ada . tapi sebab sayang sangat tak sampai hati la pula :)
Apa jadi dekat wayang ? Tak payah cerita kot , secret laaaaa xD HIHI tapi tak buat apa apa yang tak senonoh okay please laaaaa xD

then lepak balik dekat mcd dalam sungai wang , tak makan cuma tengok orang makan xD
hihi ini lah gambarnya . sweet ehhh . memang xD cemburu tak xD ?
huhuhu jangan la jealous kami biasa je la ;)





Ohhh M I A  iloveyou :*


lepas tu lepak ali mama :)
Makan kuey tiaw basah , yum yum
. dah aku seorang je makan kesian pula tengok si aniq .
Jadi aku pun suap lah dia . haiiihhhh aku pula terlebih omantik xD Aiyhhhh perasan ?
Welll kenyataan la :P boooooooooooooooooooooo
Lepas tu kejadian yang aku tak akan sangka jadi is when khad and farid tiba tiba dingin . ohh aku yang rasa nak menangis melihat mereka :')
then aniq isap shisha perisa strawberry sampai laklokkkk --'
Lepas tu macam biasa la balik laaaaa!
Teman aniq tunggu bas :) okay

The end story .

sebenarnya tujuan nak keluar nak study konon . study mendanya --' study tengok muka aniq je , hihi .
tapi apa pun terlepas la juga rindu .
Muhammad Iqbal Aniq bin Zarak :)
walaupun kau tak sweet tapi hanya 
aku cinta kau seorang . 
Atototototo xD so sweet . Iloveyou for a thousand years :)
Thanks cause you willing to share sadness happiness together :)
Saya hargai kasih sayang awak . Cukup buat saya tenang dan gembira . 

BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'