PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Trying harder :)

Hi blog :) Sorry la kali ni saya mengisi awak dengan sedikit rasa sedih :)
Tapi saya berharap ini yang terakhir . Insyallah :)
Hi semua :) Hee I'm trying my best to think positive . Wish me luck :)

Aku baru sedar kenapa aku selalu gagal bercinta .
 Disebabkan aku kurang yakin dengan orang yang aku sayang :)
Aku cepat tersentuh tanpa fikir perasaan orang :)
Ego sentiasa menguasai diri .
tapi tak apa la . biarlah aku sabar dan terus senyum walaupun benda itu sebesar mana masalahnya .
Insyallah aku kuat .

Lepas ni apa yang akan jadi . Aku redha . Aku percayakan qada' dan qadar allah .
Kalau dia bukan untuk aku . Aku lepaskan dia dengan hati yang redha .
Insyallah :)

Aku tahu aku tak sempurna . perangai buruk lebih banyak dalam diri aku daripada perangai baik .
Tapi aku tak minta banyak , aku minta kau sayang aku macam dulu .
Indahkan hubungan kita . Ya Allah aku adalah orang yang paling gembira jika kau kembali semula :)

Aku tahu aku banyak menyusahkan daripada menggembirakan .
Tapi dalam hati hanya allah sahaja yang tahu bertapa sayangnya aku pada kau sampai aku tak sanggup kehilangan .
Cukup la apa yang dah jadi pada masa lalu . Banyak sangat air mata aku habis hanya kerana insan yang bernama "lelaki"

Biarlah kalau penantian aku ini sia sia , atau penantian aku memang sangat berharga .
Aku tetap akan tunggu dan sabar melihat apa yang jadi .
Semoga allah memperkuatkan hati aku untuk menghadapinya .

Maafkan aku kalau aku tak dapat bahagiakan kau :')
MIA iloveyou :')





Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'