PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

My love story starts here :)

INTRODUCTION

Dah baca belum ? Hihi :)

Yes :) I'm official taken by MIA :)
Muhammad Iqbal Aniq Bin Razak
5 October 2012 8.27 p.m 

Iloveyou ! Awww :*
We're in love just within one day .
Magic right ? Hehe :)
 Yeah Our love starts at KLCC I guess so :)




Haha . tiba tiba ajak Quilla lepak .
Katanya dia sangat tension :)
Nak diteman :) alright memandangkan dia seorang dekat klcc .
So sebab kesian teman je la :) padahal dalam hati excited :D



IMBAS KEMBALI :
He is my crush actually . But NO ONE KNOWS :)
Sebabkan time dekat kfc pavilion . dia puji suara quilla comel *kembang*
Lepas tu dia buat I tersipu sipu malu . Konon nak tangkap gambar sama *tapi tak tangkap pun* .
Awww melting oh
Tapi bila stalker twitter dia . Ohh dia sangat bahagia dengan Gf nya .
So patah hati lupakan je la :P



Heyyy kembali kepada topic :)
Berjumpa di pavilion .
Selepas itu , okay mula mula pergi klcc , katanya nak jumpa kawan .
Okay ikut je la :) senyum sambil berjalan dia pun pot pett pott pett cott cett cott cett
Tak henti henti :)
Dah sampai klcc okay dia jumpa kawan dia tinggalkan aku dalam suria klcc dia pergi luar .
Aku pun melangok la seorang seorang tengok screen ada perempuan posing posing *model GUESS*

Perghhhh bosan bosan --' Lapar pula  .
SO bbm dia kata "aku nak pergi makan , lapar"
Dia reply : OKAY MAKAN ELOK ELOK OKAY CRUSH !
What theeee ? CRUSH ? seriously .
My heart felt dup dap dip dap .
Biar betul mamat ni . haihhh jangan la buat aku melting dohhh *hati aku berkata*

Then punya lama aku tunggu dalam suria klcc tuh . bapak berjanggut :)
lepas tuh dia call ! Wahhh baru lega :>
Okay nak gerak pergi minum . dia sambung la sott settt aku pun mula cott cett .
Tukar tukar cerita .
Okay tak ada apa yang best pun --' HAHAHHAHAHAHA

Okay time nak balikkk ni yang best !
Dia nak hantar aku balik , wahhh gentlemannya dia ni .
Dia tarik tangan aku nak lintas jalan . mai god !
Time ni memang rasa macam ada orang caring doh *tapi mungkin perasaan aku je tuh*
lagi lagi , aku teman dia dekat bustop :>
Thennnn bye dia dah naik bas u32 . BALIK RUMAH LA
Tu jeee punnnn HAHAHAHHAHAHAA

then dia request I satu jam lepas tuh . Ya allah , macam tak percaya dengan apa yang dia mengaku --
heyyy then I pun terima la , Peluang dah ada I pun suka dia . Maka hubungan cinta kami pun terjalin .
Harap kekal until Jannah . Amin :)
Hey awak ILOVEYOU FOR A THOUSAND YEARS :*


Hehe excitednya dia :) Hehe * Ouchhh me love you :)



#Baju kuning tu dia :) MIA

 ENDED STORY :)


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'