PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

kami ,

setiap pasangan pasti akan harap hubungan mereka kekal , betul tak , begitu juga dengan aku , aku harap setiap detik aku sentiasa ditemani oleh nya , aku hanya menyayangi dia , tapi apa yang aku lakukan sentiasa menyakiti hati nya , aku harap hanya aku yg dia cinta , tapi , itulah kelemahan manusia , tidak bole membaca hati dah fikiran mereka , 



ya . inilah perasaan ku selamanya , setiap hembus nafasku tidak akan melupakan nya , walaupun dia tidak mengingatiku , tapi aku sentiasa mengingatnya , maafkan aku kerana sentiasa melukai hati mu , 



inilah saat yg bahagia jika dia disisi aku ,
I LOVE YOU FOREVER

kali ini aku angkur dengan segala yang kau mahu , asalkan kaw bahagia , tidak apa aku derita , yang penting kau menyayangi aku selamanya , AZRUL ADAM 


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'