PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

sayang jika kau tahu apa yg aku mahukan ツ

sayang jika kau faham apa yg aku mahukan ,
pastinya aku bahagia senantiasa ツ
harapkan bintang senantiasa temani bintang ツ
bagai menatang minyak yang penuh , itulah ungkapan nya syg ツ
dan tidak lebih dari itu sayang ツ
fahami dan selamilah aku ツ
dan kau akan fahami apa yang ku katakan ,
apa selama ini yang kekurangan sayang ツ .
kau akan tahu ツ tapi kau juga akan keliru ,
hati aku hanya aku yang ketahui ,
apa yg membuatkan ia terseksa setiap detik ツ
setiap hari aku menanti , dan terus menanti ,
dengar penuh sabar dan tenang , tetapi hanya dihadapanmu ,
tapi deritanya hanya aku yg lalui , sepi , sayu , sunyi 
hanya aku yang tempuhi ,
ツツツ

p/s  : ini hanya kata2 semata2 , tapi mungkin ada kena mengena dgn kehidupan ku , mungkin ツツ


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'