PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

canon ツ


inginnya aku nak pegang benda alah nie ,
  ingin memiliki nya ,
  ingin setiap hari bersama nya ,
 ingin snap2 bersama setiap detik
, tapi apakan daya , aku tak kaya macam korang ツ
 terima je lah hakikatn nya QILLA WANABIE ! ツ
 sedey nya . huhuhu ツ kalua aku anak jutawan kan bagus , ツ
 hahahaha ツ angan2 yg tak akan menjadi kenyataan ,
  alangkah baik nya aku nie pandai gila ,
  8 A pmr dah tentu2 benda nie jadi milik aku ツ sabar jew lah ,
  setakat nie aku hanya bole tengok budak2 tuh pegang ,
  saje nak wat hati aku jelez ,  kalu ikot kan aku nak jew rampas benda nie dari meka,
 tapi tak bole , harta orang , berdosa jika ambil , hahah
 ツ S A B A R ツ S A B A R ツ 


ツ S A B A R L A H  S A Y A N G  ツ


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'