PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Selamat hari raya :>



Wahh wahhhh comelnya aku xD *perasan*
Hahahaha . Well raya sehari lagi sebenarnya . aku tak tahu mengapa semua tergesa gesa mengucapkan hari raya .
Aku pun ikut je la , takut tak sempat nak ucap kang ado yang kata aku lupa kawan ><''
Ohhh ohhhhhh . Hey kawan kawan ku yang dikasihi dihormati disanjungi SAYA MINTA MAAF .
Kalau saya ada cari pasal , termaki hamun . Insyallah lepas syawal saya tak ulang lagi ><'' HAHAHA

Nak pesan : 

#Saya tahu makanan lazat lazat semua ada , Redang ketupat lemang . Wahh terliur . Tapi makan berpada pada , Ingat tuh kang terkoyak pula baju raya yang comel lotte . BERHENTI SEBELUM TERLEBIH KENYANG . 

#Jangan frustrated kalau tengok berat badan naik lepas raya nanti . Itu lah dah pesan makan agak agak sikit , Jangan semua benda nak pelahap ye adik adik abang abang kakak kakak cucu cicit :P

# Opssss tak mau main MERCUN lah ! Haiyooo ini budak banyak susah lohh nanti tangan luka ? Apa macam >< jari hilang dah tak boleh menulis makan . Kan menyusahkan orang . MAIN POP POP tuh sangat digalakan :P HAHA mercun bola ke mercun yang meletup DEBABOMMM tu tok sah la

# DUIT RAYA ! yang abang kakak besar molek 18 tahun atas tuh jangan lah perasan muda :P Kang kesian adik adik bawah 18 tahun berjiwa 6 tahun kanak kanak riang tak berkesempatan nak pegang duit . BAK KATA Haji bakhil orang tua tak boleh pegang duit banyak nanti cepat habis xD

#Hah tahu lah mood raya ><'' nak MENYANYI lagu siti nurhaliza berpada pada cik kak cik abg cik adik oi >< Nanti ada SORE THROAT jangan pi tangkap vedio macam dekat youtube tuhhh . I got 5 says of MC . Oh mai god ! *Duck face* HAHAHAHA

Rasanya tuh je kot ><

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN :*



Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'