PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Makin lama makin tak laku

Kenapa aku cakap macam tuh ?
Ini ialah kenyataan . Aku dah 2 bulan tak laku .
Tak laku di sini bermakna aku SINGLE
HAHAHAHHAAH * gelak guling guling *
Haihhh dah lama tak update blog kan . Biasa la hidup student .
Lagi pun busy dengan bicara berirama :>


Haihhhhhh , aku tak tahu kenapa lepas aku couple dengan mamat rempit tuh .
Susah gilaaaa aku nak suka orang .
Aku takut sebenarnyaaaaa malas nak kecewa .
Lepas tuh dengar lagu jiwang sambil menitis air mata . NO NO NO
I don't want that . I've changed my attitude . Malas nak pikir ni semua .
Buang masa couple break NONONO
Sekarang kita jadi macam orang dulu zaman 60 70 80 an. Bercinta tak pakai huruf COUPLE .
Tapi ia hadir sendiri tanpa kita sedar . Hihihiiiiii .
Okay jiwangnyaaa kan kan kan . Sapa tak keanal Quilla ---> RATU JIWANG SEDUNIA !
Aww Awww ><''


Biarlah aku bercinta berserah pada takdir . Hihi ada jodoh kahwin lak aku dengan dia .
Biar la aku SYOK SENDIRI asalkan bila ada dia hati aku terhibur itu sudah cukup baik .

I LOVE YOU N** A***** :> HAHAHAHAHAHAHA


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'