PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Susahnya kan :')

Dear stalker
Susahnya nak jadi seorang yang tabah ,
seorang yang sabar .
seorang yang memahami ,
seorang yang rendah ego ,
seorang yang selalu fikir positif :'>
seorang yang selalu happy .


Susah nak faham perasaan orang .
Susah juga nak faham perangai orang . 


Susahnya aku nak buang perasaan yang menyeksa diri ni .
Susahnya aku nak tahan air mata ni .
Susahnya aku nak rasa gembira ,
Susahnya aku nak ukir senyuman yang ikhlas .
Susahnya nak bebaskan diri dari kesengsaraan .
Susahnya nak lepaskan diri dari kesunyian .
Susahnya nak puaskan hati orang ,
susahnya nak terima nasihat orang .
susahnya nak pendam masalah .
Susah susah susah .

Puncanya sebab selalu pikir bukan bukan :>
senyum tak semestinya hati gembira :>
haih . sudahlah quilla . letih juga aku melayan karenah kau ni .
Apa lagi orang sekeliling yang memang sukar nak faham apa yang kau nak :>
ILOVEYOU . lupa pulakkk tak boleh sebut , sebab dah janji :')
Perli pun bertempat la :>
tu lah susah nak cakap dengan orang yang kuat terasa ni kan :>
Tak apa la :']
Buat bodoh je lambat laun kau pun bosan dan tinggalkan aku sendiri  :'(
ntah la , aku pun tak faham dengan AKU :'> kbye

Tak pernah nak benci kau  .
tak pernah nak marah kau .
tapi sayang gila gila ado la :>


tak pernah nak buat kau rasa bersalah .
tak pernah nak buat kau risau .
tapi kau selalu rasa benda ni kan ?
Haih maafkan aku :'( tak berniat pun sayang :>

Terasa hambar sikit kan ?
Aku pun rasa .
Tapi mungkin ini perasaan aku ja .
Apa apa pun , kalau kau tak peduli aku kat sini pun ,
asalkan kau happy .
Aku pun happy kat sini :>




THANKS FOR READING


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'