PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Rindu kau gedik :')

Dear Stalker :>

Hummmmm , dah tak tahu nak luah kat sapa :>
pedihhh pedihhh hati ni :>
susah nak terima kenyataan , sebab itu aku senang menangis :>
aku tak tahu lah kenapa aku suka sangat menangis :'>
sedih bila orang yang selalu luahkan cerita :>
tiba tiba jauhkan diri daripada aku :>
aku faham :> kau perlu masa untuk selesaikan masalah kau :'>
sebenarnya dah tiga hari aku menangis untuk kau :>
si tambah lagi denga stress exam :> dengan kesunyian yang aku lalui .
dengan masalah yang aku hadapi semalam yang memaksa aku memendam semua yang aku rasa :> hanya untuk jaga hati orang yang aku sayang :>
cuba untuk senyum , tapi sumpah sampai sekarang hati aku menangis :>

Orang tak faham apa yang aku rasa :> Seksa . 
Aku pun manusia ada hati dan perasaan , aku juga lemah dan tewas dengan kesedihan yang aku alami , 
Cukup kuat untuk senyum apa bila berdepan dengan realiti , tapi tewas bila aku sendiri :>
apa je yang aku ada ? blog tempat aku luah setengah perasaan yang aku rasa :\
sebab itu jika diberi pilihan untuk aku hidup gembira , pasti aku akan pilih untuk terus ketawa :\
siapa yang faham apa yang aku rasa ? kebanyakkannya hanya nasihat . tapi sampai satu masa dia juga yang buat aku menangis :\

Aku tak kuat , tapi aku cuba kuatkan diri :>
Cuba berubah supaya tak menyiksa diri aku sendiri :>




Untuk kekasih hati :
#btw aku nak ucap terima kasih pada shazwan afiq  , sebab dia dah cuba sedaya upaya untuk buat aku tersenyum :> iloveyou
#nanti kita luah semua rasa kita kat awak k biy :> 

Untuk abg :

#  abg aku Razie :> sebab dia dah teman aku sepanjang malam pada 16 mei , tak akan aku lupa :> abg yang ada semasa aku dalam kesedihan :> sanggup tengok muka buruk aku :> weheeeeeee , 

#kau tengok dia tidur , kesian juga aku dengan dia , tapi sumpah terharu dengan dia :>

#tengok mata aku ssemalam :> fuiyooo macam apa dah :> aku zoom dari skype tuh je , aku dah cuba tahan , tapi macam bodoh je keluar juga :>

Untuk akak : 
# thanks sebab selalu ada untuk aku dulu , jasa kau tak akan aku lupa sampai bila bila kak :> <3

Thanks for reading


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'