PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Macan ni kan kau kawan -.-

Dear STALKERS :)
Okay sumpah sedih , aku stalker macam tuh je pun profile dia . perlu ke kau marah aku ?
aku tak pernah bagi tahu pun yang aku guna profile kau stalker dia -.-
pergi tukar lah password kau ,
kau suka salahkan aku .
okay lah sumpah aku terasa , dah dia nak delete kau , perlu ke kau salah kan aku ?
lagi pun masalah aku dah settle ahhh dengan dia ,
DAH LAMA SETTLE ,
so salah aku juga ?
okay fine lah , aku malas nak amik port pasal kau lagi ,
kau pun dah baik dengan mereka di sana ,
so aku tak diperlukan betul tak ?
okay i got it already :D
thanks for making me like this ,
i very appreciate it so much .
Kau nak marah aku sebab kau hilang kawan macam dia ?
okay aku menangis untuk kau ,
sebab kau bukan tahu sangat perangai dia ,
so tak payah la nak sedih sangat kau hilang dia ahhh
tak payah nak sayang sangat budak macam tuhh .
aku yang selalu dengar cerita kau bukan dia yang sentiasa ada untuk kau .
dia dah buang kau lah BODOH . bukan sebab aku .
sebab dia tahu kau kawan aku -.-
TERKILAN DOHH AKU DENGAN PERANGAI KAU . HOW DARE YOU :')


tak apa . aku masih ada laptop teddy elmoo teman aku 
lebih baik aku kawan dengan benda . dari kawan dengan kau
yang buat aku sakit hati :')


THANKS FOR READING


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'