PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Aku merosakkan anak orang ?

Dear stalker :)

okayyy kejadian terjadi hari ni lepas tuisyen ,
memang dah semangat balik rumah nak buat homework :')
tiba tiba ada oarng call 013 *** ****
quilla angkat tiba tiba dia kata
saya tak suka awak mencarut dengan anak makcik .
Okay sumpah blur tak tahu apa apa .

memey quilla terasa lah .
disebabkan satu perkataan PANTAT quilla kena sound dengan mak orang
bukan quilla tak suka diaa
dia bf quilla tak kan quilla nak benci dia .
just quilla suruh dia bagi quilla masa untuk quilla tenangkan diri .
Memang quilla mengaku quilla suka mencarut -.-
then mak dia bagi tahu jangan ajar anak makcik mencarut .
sebab makcik sayang anak makcik .
okey sampai masuk hal mak bapa .
quilla tak berapa suka sebenarnya . tapi rasa hormat tuhhh ada .
so quilla minta maaf .

sorry ahh quilla minta break .
Quilla rasa kalau mak bapa awak tak suka quilla
kita tak patut bersama kot .
Mak awak lebih sayangkan awak , daripada saya sayangkan awak ,
saya tahu benda tuhhh dari cara mak awak cakap .
so saya nasihatkan disini ,
berhentilah merokok , shisha tuhh semua ,
SEBAB kalau quilla mencarut pun dia sangat ambil perhatian ,
apatah lagi kalau dia tahu anak dia merokok and what so ever ,
I love you but i gotta go on my own way :)
Sayangilah ibu awak , sebab dia yang melahirkan awak
dan saya hanya muncul dalam hidup awak untuk menemani awak ,
tapi tak kesampaian , kita tak ada jodoh kot :')
it's okay saya redha ,
saya masih ingat ni

5 February 2012 , 9.26 p.m
sampai 19  febuary 2012 . 

cukup 2 minggu dah kita sayang ,
okay sumpah sedih , menangis bila menaip .
I'm sorry , and thanks sebab pernah sayang Quilla .
Quilla hargai sangat :')



It's okay i will try my best to smile even my heart still crying :')
and now I'm SINGLE and NOT AVAILABLE :)
Close for renovation .
bye 



THANKS FOR REANDING :)


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'