PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

JANTAN PALING JAHANAM -.-

Dear STALKER

okay 25 febuari 2012 , tarikh paling baik dan paling jahanam bagi aku .
good news aku dapat bear seekor dari abang aku --> Razie Wakaka
sumpah terharu gila ouhhhhh -.-
tanjat gigirl dapat teddy comel dari boboi -.-
then dia belanja aku tengok wayang cerita Adnan Sempit Dua :)
sumpah best gila :D RANKING : 5 STAR ahh beb ,
tak berhenti gelak Quilla dalam panggung , thanks to my abg :)


#bear tuhh memey comel :D aku tahu , thanks abg razie :D


Bad news is -.- aku kena tipu dengan seorang jantan yang sangat membabikan -.-
aku tak nak sebut nama , tapi sumpah kalau aku jumpa dia , AKU BUNUH DIA :)
memang dia selalu aku skype dengan dia , luahkan perasaan sedih dengan dia -.-
bila jumpa depan mata o.O
dia tinggalkan aku seorang , then dia GELAKKAN  aku ramai ramai dengan kawan dia -.-

aku tak tahu perangai sakai apakah yang ada dalam diri mereka -.-
nak kata aku pakai macam badut pun tak -.-
mungkin aku tak lawa macam daalam gambar kot ,
it's okay tapi kau sebagai laki kau patut TERUS TERANG bukan buat aku macam tunggul :)
aku tak kisah ahh , FIRST time kena tipu dengan kau , aku chill je :D
malam tuh kau minta couple , apakah syaitan yang memasuki diri kau ni ?
okay kau GILA , itu je aku nak cakap .
*middle finger for you .

THANKS FOR READING :)


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'