PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

FOREVER ALONE


Dear stalker

// FOREVER ALONE //
Forever alone here means aku dah tak ada sapa untuk isi hati aku yang kosong :D
Bukan quilla tak ada sesiapa dekat dunia lagi , weheeeee
Hummm setalah BERJUTA kali disakiti :D 
Quilla tak ado perasaan dengan lelaki -.-
aku tengok lelaki tuhh macam tak ada tarikan graviti macam dulu -.- 
ohhhhhhh :O ahhhhhhhh :D

LARIK TOPIK KEJUP :)

Good news , setelah bergaduh selama setahun , akhirnya kami berbaik semula :D
Iloveyou thanks sebab sudi jadi kawan aku balik <3



KEMBALI KE TOPIK :)

sayang sekali . Kenapa kau kau kau dan kau -.-
harus sakitkan hati aku :D weheeeeeee , nak maki tapi sabar , :D
baru je Quilla tengok blog Capital 'A' . boleh tahan lah menitis air mata , 
sebab tengok dia masih ingat aku lagi :D 
but apa nak buat , tuhhh untuk kebaikan awak , so ?
Lupakan kenangan kita :D 

yang lagi seekor nihh capital A A -.-
kau nihh bila aku terserempak rasa nak PAncung leher kau -.-
tak tahu la kenapa , memang kita pernah berkasih sayang -.-
tapi wahhhh ! aku dah benci kau sampai aku mati :P

Capital A lagi seorang nihhh aku sayang :D 
tak tahu la walaupun bukan bf aku , 
tapi dia bagus la , ambil berat pasal aku , tak kisah ahh dia buat macam tuhh dekat semua perempuan , 
yang penting dia pandai agihkan masa ^^V

capital A lagi , weheeeeeeee :P
wehhhhh aku suka dia ouhhhhh ! tak tahu kenapa , tapi kan ,
tak ado apa ahhh secret :P 
aku rasa nak merajuk hari hari dengan dia , weheeeee :P
Bila aku nak dapat bini ? itu soalan dia tadi , HAHA , 
MERAH PIPI AKU o^.^o 

Capital A lagi , Capital M , 
tak ada apa yang istimewa lah korang nihhh , 
biasa je , tak ado daya tarikan , :P

Capital B apa dah jadi ?
ohhh dia macam kawan je lah , apa lagi , tak ado feeling untuk dia dahh :P

Capital I wahh ni lagi satu setan , 
pakai buang perempuan , wahhhh ^^V
macam lamping pun ado :P

Capital I lagi seorang , aku nak hati dia , tapi aku selalu tolak lamaran couple dia , 
takut terkena lagi -.- SERIK !


OKAY SERIK SERIK SAYANG :) 
saya letih saya nak study , perasaan tolak tepi ."
STICK TO MY THEME :)

FOREVER ALONE :)


Kau lelaki ? ohh aku tak nak lebih just kawan boleh lah :)
Just leave me alone okay :) 
# NO LOVE NO CRY :P

# NO LOVE SERIOUSLY

Thanks for reading :D


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'