PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Serba Salah --'

Assalamualaikum

okey , hari ini macam biasa berbalik kepada perasan hati !
SUMPAH ! qila meluahkan semua yang qila rasa dengan perasaan
SERBA SALAH , TANGAN MENGGIGIL + SEJUK , JANTUNG BERDEGUP KENCANG !
mengapa aku rasa sebegini ?
kerana qila tak tahu ape yang sedang qila lakukan ?
betul ke salah , pasti dua dua pihak akan sakit hati , sudah dijangka benda ni akan berlaku :( !


okeyy ! saya tahu saya sakit kan hati awak adik , bukan niat akak nak buat benda ni semua !
LAYAK ke aku bahaskan diri aku KAKAK depan kau adik !
sumpah sedih , qila sendiri pun tak tau apa yang qila buat sekarang .
yess ! aku malu pada diri sendiri ! pada kau adik ! dan pada siapa2 yang tahu akan perkara ini --'
tapi qila perlukan seseorang untuk qila luahkan semua masalah , dan orang itu sememangnya milik kamu !
yang aku RAMPAS , YA ALLAH ! ape yg aku buat , tapi bukan aku seorang yang mahu perkara ini berlaku ,
#malah si dia lagi bagi sokongan pada qila , 
qila tak pernah minta lebih , dan tak pernah minta dia tinggalkan awak adik
qila lagi menyokong hubungan korang , biarlah kekal !
walaupun qila makan hati , qila rela berkongsi ! rela sakit hati !
rela tengok semua apa yang korang lakukan depan mata qila !
walaupun sebenarnya AKU TAK PATUT KACAU HIDUP KORANG !

okeyy kalau dengan cara aku tinggalkan korang dapat merapatkan hubungan korang .
aku sanggup tinggalkan semua yang aku ada , dan pergi jauh2 dari hidup korang !

BYE

THANKS FOR READING :)


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'