PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Iskandar Isyraf :)

ASSALAMUALAIKUM 


HEEHEE ! aku tahu selama ni aku tak pernah bagi salam , bialah ! kecoh korang ni ! sepak kang --' !
okeyyy ! aku tahu selama nie cerita aku amat membosankan --' (SEDAR PUN TAK APE QILA) HAHA !
tak kisah lah itu , okeyy this time no more story about LOVE , FEELING , our WHATEVER BULLSHIT ABOUT HEART or MY SADNESS :) HAHA 


his name is ISKANDAR ISYRAF :)
bin ape aku tak pernah amik tahu , (sorry iss)
call him ISS for short :)
comel kan :) aku tahu la --'
hobi : lepak dengan kawan dia (aku rasa , aku tak pernah tanya , rekaan semata mata :| )
cita cita : ntah la :) (ape punya kawan kau nie QILLA )
okeyy okeyy , dia pendek 3 cm dari aku --' (tinggi dia 158cm)okeyy FINE ! and totally kurus dari aku ! (36 kilogaram je kod)
mana lah aku tahu kan kalau dia tipu aku --'
okeyy , suka senyum , suka gelak , suka buad mata besar . bulu mata lentik :) (okeyy BORING !!!)
and guess his age is same as me ! SWEET 15 :) HELLO ! badan kecil umur sama :)
okeyy fine , boring story ! i knew it . so what ! my blog my story :D


NEXT QILLA !
TUJUAN SAYA MENULIS PASAL DIA OR DALAM BAHASA INGGERIS DIA THE PURPOSE I WROTE ABOUT HIM IS :
bukan nak MALUkan dia ke ape , bukan nak buat dia FAMOUS atau POPULAR (bukan ke sama maksud ?)bukan nak jadi kan dia HOTSTUFF ! bukan nak JATUHKAN MARUAH DIA ! 
AKU CUMA MENGAHARGAI DIA !
 sebab itu aku gelar dia sebagai LAMPU HIDUP AKU , 
HAHAHAHAHA :DD

he is the most important person in my life ! SERIOUSLLY :)
selain daripada lukeman hakim , ayoi kelate , razie wakaka , udin , zahwan , aqilah husna ,  daniel hafeez , okey ! AND ALL MY SIBLINGS LAH SENANG ! takan nak sebut satu satu ! hadoiiii !
okeyy , his not my BOYFRIEND ! 0,o '
but my BESTFRIENDS forever , my bother , my father , my penasihat , my penenang . ALL HIM  !
FULLSTOP !
his in the TOP 5 in my HEART (kata tak nak cakap pasal hati | apalah qila ni)
  1. Allah dan Rasul
  2. Myself (Shaquilla Binti Abdullah)
  3. MAMI (yusnita binti usop)
  4. Boyfriend (secret always for this time)
  5. Iskandar Isyraf (him :] )
harap carta ini tak akan berubah ! dan harap kita tak akan gaduh :) , AMIN !
hari hari aku wajib SKYPE dengan dia , aku tak tahu napa , kalau tak rutin harian aku tak sempurna !
walaupun dia balas chatting aku cuma HUMM HAHA OKEYY !
aku masih boleh sabar dengan dia walaupun kadang2 bengang okeyy :)
dia kalau webcam dengan aku tak pernah terang rumah dia :) JARANG gila --' !
BUKTI ? jupp .........


okeyy , gambar tak boleh besar besar :) nanti tuan empunya badan marah doe ! walaupun gambar aku seorang je yang jelas --'
hari tuh masukan dalam fb dah dua kali , dua kali tuh aku delete :) dan kali ni aku tak nak delete ! FULLSTOP ! bia ia menjadi satu kenangan :)
ISKANDAR ISYRAF sorry sekali lagi :)


okeyy nie DP facebook dia aku CURI :)
yang ni nampak matang and badan dia besar sikit , hadoii , TRANSFOMER dia ni .
 kejup kecil kejup besar --'
facebook iskandar isyraf :)
 ---->http://www.facebook.com/profile.php?id=100001825761616 <-----



okey dia buat aku tenang walaupun aku sedih , dia gembira kan aku bila aku murung :)
tak payah banyak lah aku tengok dia senyum pun hati aku dah tenang :) walaupun banyak kali aku sakitkan hati dia , dia sabar tapi dia jenis pendam dan akhirnya dia jujur , perangai dia macam aku , SEJIBIK ! ea salah SEBIJIK ! 0,o' , agak kuat merajuk , sama macam aku ! 
aku sayang dia macam kan aku ! macam adik kandung aku , macam abang kandung aku , macam ayah kandung aku , macam boyfriend pun ada KADANG2 okey !

aku tahu dia pun mesti rasa yang sama :)

dengan ini saya SHAQUILLA BINTI ABDULLAH dengan nombor kad pengenalan 961126-14-6324 dan angka giliran PMR wp007k029 ingin meminta seribu kemaafan pada awak iskandar isyraf kalau selama ini sakitkan hati awak atau buat perangai dengan awak , SAYA MINTA MAAF ISS :)
okey ini last gambar , dia yang pakai baju BELANG ! okey sory aku famous kan kawan dia sekali , HAHA !
dah tu aku nak curi pisture dia dari BLOG EX-GF dia tak boleh kod , payah betul !
geram punya pasal aku amik dari fb cukup la :)

PESANAN UNTUK ISKANDAR ISYRAF :  sapa yang jadi girlfriend awak lepas ni , qila ucapkan tahniah , dan qilla gembira tengok iss bahagia , walaupun sebenarnya kita yang tahu ape yang jadi antara kita :) , sapa sakitkan hati iss bagi tahu qila , biar qila tembak dia ! HEHE 
P/S : sebenarnya aku dah tak tau nak post ape , HAHA , dari dibiar ada post lama baik aku POST pasal ISKANDAR ISYRAF  . at lease orang tahu sapa dia dihati aku ! :) bubye ,
#kalau awak nak jelous ke ape , jangan bising bising la , bagi tau ! lepas ni qilla tulis pasal awak ye :)


SELAMAT MALAM | TERIMA KASIH KERANA MEMBACA | ILOVEYOU


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'