PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Hi world :)


*ingat comel la tu --'

Ehhhhhh otak saya penuh dengan fakta dalam buku xD
Isnin 29 october 2012
Periksa akaun biology dan sejarah xD
Hah ! Mati malas nak study .
Redha je walaupun Quilla tahu banyak colour merah dekat report card nanti xD

Ohhh hi ? Saya dah lupakan MIA ke belum ?
Jawapannya belum lupakan dia . tapi dia tetap kawan saya :)
Kenangan ? Hanya tinggal sejarah xD

Ohhh Hi 26 november ni Quilla 16 tahun .
Ohhhh tua dah saya :)

Quilla sekarang ni banyak tweet fakta dekat twitter :)
Ohhh memang itu salah satu cara Quilla menghilangkan stress :)
Quilla memang banyak membaca fakta daripada membaca buku xD
sebenarnya ada banyak lagi rahsia dunia yang kita tak tahu xD
Hihihihi :*


Ehhhh isnin ni dapat elaun bicara irama , Quilla nak shopping sakan .
Sapa nak ikut ? Hihi mai contact Quilla nah bbm --> 29F6922B
Amboi bajet pakai bb :)

Hidup Quilla ? Happy je sekarang .
MIA tengoklah saya kuat hidup tanpa awak :)
Tak ada cinta pun saya masih bernyawa tak mati pun xD HAHAHHA
Saya sekarang malas nak ambik serious tentang hati dan perasaan .
Sebab itu terlalu menyakitkan xD
Pernahkah kau sedari akulah yang kau sakiti ?
Amboi jiwang siot :)


Ohh tengok saya happy .


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'