PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Muncul kembali

Facebook 
----> Email : bla bla bla 
----> pasword : bla bla bla
-----> Log in . 

Wahhhhhh dia online . Dia online Dia online :') 
Buka facebook pertama . Semua kenangan aku bersama mereka aku ingat semula . 
Semua yang pernah kecewakan aku  yang aku dah block guna facebook kedua .
Online facebook pertama , mereka semua online . 
Imbas kembali peristiwa lalu --'


selak semula buka lama
Dari pasangan kekasih yang pertama , sehingga yang terakhir . 
Ingat balik macam mana aku putus dengan mereka semua . 
Apa puncanyaaaaa . Kebanyakkannya berpunca daripada aku . 
Mengapa aku harus kecewa ehhh ? 

selesai saja aku hantar akak angkat aku balik hang tuah . 
Dalam perjalanan pulang semula ke rumah , 
Aku tiba tiba rasa macam kosong je -.- 
Keliru dengan hidup aku sendiri . 
Aku tak macam dulu walaupun aku sedih macam mana sekali pun . 
Buku ada menjadi teman hidup kedua aku . 
tapi sekarang ?

Macam perempuan dalam gambar ni la . Berjalan tanpa hala tuju .
Kenapa aku rasa begitu ? Tak boleh menangis tak boleh senyum . 
Iskkkkk . Apa yang aku nak buat aku sendiri pun tak tahu -.-'' 
tak apa la biarkan je , HAHA kbye 


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'