PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Suffer but it makes me stronger


Dear stalkers 
Haihhhhh , makin lama makin banyak ujian yang aku tempuhi :')
okayy , yang paling baru aku terpaksa hilang kakak aku :>
Tak sanggup dah aku tengok status , and post dia kat la lieto :>
memang hati panas tapi bila difikir fikir balik :>
aku sepatutnya sabar . tapi sebab aku pun manusia 
aku tak dapat tahan yang kawan dia maki aku FUCKING DAMN GIRL 
perli aku yang aku guna facebook untuk sound dia :>
padahal dia pun guna facebook nak mencaarut pasal aku :>
aku pun tak tahu kenapa aku rasa sedih bila hilang kau . 
walaupun kau tak menyusahkan aku sikit pun 
tapi terkilan lah yang kau masih sygkan orang yang dah banyak buat salah pada kau 
sampai kau abaikan aku yang selalu kejar kau macam orang gila 
aku sedar aku tak banyak kawan dekat sekolah :>
tapi aku pun manusia perlukan kawan . 

terkilan aku bila kau start buat hal masa kita nak pergi kedai mamak :>
bila kau masih mengungkit pasal aku dekat jantan mana yang aku banyak buat taik dekat kau :> (aku dengar apa kau cakap malam tuh time kau bergayut cuma aku buat buat pekak :)
bila kau bukan seorang yang FORGIVE AND FORGET :> (aku dah minta maaf tapi kaau ungkit juga)
kau pun tak hargai aku . ntah ntah ramai lagi yang kau cerita tentang keburukkan aku :>
Aib la aku selagi kau mampu , kau pun TALAM DUA MUKA :>
Tapi bagi aku mungkin ini ujian :>
memang aku yang lemparkan semua kata kesat :>
tapi aku juga manusia bukan malaikat :>
kau mesti sedar benda tuh :')


orang yang membenci aku yang membuat aku jadi kuat :>
bencilah aku sebab aku dah maafkan semua salah kau yang buat hati kau terguris :>
dari sekecil zarah sehingga sebesar besar alam :>
aku malas nak kusutkan otak nangis untuk orang yang tak hargai aku :>
kau lempar tuduhan yang aku cari kau masa kau susah je ;>
padahal aku selalu kongsi semua susah senang pada kau :>
kecilnya aku dimata kau :>
HANYA ALLAH SAHAJA TAHU APAA YANG AKU RASA SEKARANG 

AKU MINTA MAAF PADA KAU :>
JANJI AAKU TAK AKAN KACAU HIDUP KAU :>
TERIMA KASIH JADI KAKAK AKU SELAMA 5 BULAN NI :>
KAU MEMANG BANYAK BAGI SEMANGAT PADA AKU :>
KAU PENDENGAR YANG SETIA :> 
AKU HARGAI SEMUA PENGOBANAN KAU SANGGUP TEMAN AKU MASA AKU SUSAH :>
AKU TAK SALAHKAN KAU DENGAN APA YANG TELAH JADI 
MAAFKAN AKU SEBAB AKU MENCARUT PADA KAU :>
AKU TAK PERNAH BERDENDAM DENGAN KAU WALAUPUN KAU SAKITKAN HATI AKU 
AKU TAK PERNAH BENCI MALAH AKU MAKIN SAYANG :>
TAPI SAYANG , YANG KAU NAMPAK HANYA KEBURUKKAN AKU :>

#aku menangis kali ni je , lepas ni aku akan cuba lupa kau walaupun susah bagi aku :> buang semua pahit manis kau dengan aku dari hidup aku :'( 
#sakitnya hati aku ni bila terpaksa lupakan kau , tapi sebab ku pun mula benci aku , apa guna aku ingat kau :') saja nak timbulkan lagi kebencian kau ? tak nak lah :'(

bye bye <3 yess im not tough enough to lose you . but i have too :>
i try to smile in front of you so you know that i'm happy without you . 
but in my heart only i knows that i'm suffer deep deep inside :>




THANKS FOR READING :)


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'