PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

single back :>



Dear Stalker

setelah 15 hari :> 

maka aku single kembali . 
haih sedihnyaaa :>
kenapa tak kekal dengan dia , 
sebab dia lebih mementingkan masalahnya , 
okay tak nak gangu hidup dia . 
biar aku teruskan dengan hidup aku .
ayat dia :> 
"ada banyak masalah lain lagi nak pikir , suka hati lah nak break ke tak "
masih terngiang ngiang pada telinga :>
15 april 2012-1mei2012 . sekajapnya :>
tak ada jodoh :> thanks sebab dah sayang aku :>


hummmmm , macam biasalah , 
konon nak keringkan hati  . tapi disebabkan sunyi kan . 
so perlukan seseorang untuk saling sayang menyayangi :>
insyaallah , satu hari nanti dia akan datang .
kumbang bukan seekor , tak perlulah kenang peristiwa lama 
apa yang penting aku harus maju ke depan tanpa menoleh ke belakang :>
sayang diri sendiri itu lebih baik daripada menyayangi orang yang tidak menghargai kasih sayang seseorang :>


#susah nak cari yang boleh dipercayai . 
#susah nak cari yang pandai jaga hati , 
#susah nak cari yang setia , 
#susah nak cari yang pandai bahagi masa dengan kawan dan awek . 
#susah nak cari yang cari 24-7 

It's okay la , tak ado love :> tak mati pun , 
sabar dan sabar dan sabar menanti :>


#gambar sehari sebelum bergelar single :>
HAHA sedih makkkkkkkkkkkkkk :') kbye

thanks for reading 


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'