PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Dear stalker .


*pesanan : YANG BACA JANGAN MUNTAH SEBAB QUILLA TERLEBIH JIWANG :>

BLOG NI JE TEMPAT QUILLA MELUAHKAN PERASAAN :>

haihhhh ,
sampai bila lah nak macam ni :>
tak tahu bila hujungnya ,
bila nak bahagia hari hari asik FAKE SMILE je :>
MAMA ! bawak lah quilla bercuti sumpah tak nak ingat apa apa !
haihhh sumpah kena banyak bersabar :>
Aku nak kekal nak  kekal nak kekal !
Cukup lah kenangan buruk dah banyak menyeksa jiwa dan raga quilla :>
Please give me leave in peace :> I just want to feel your love :>

#I'm trying me best to change all my attitude :>
#I'm trying me best to always think positive :>
#I'm trying me best to understand your situation :>
#I'm trying me best to be there for you in whatever  happens :>
#I'm trying me best to be the best for you :>

Bak kata orang  kalau ada jodoh tak kemana ,
jauh mana lama mana terpisah , kalau ada jodoh kita tetap akan berjumpa :>
mungkin satu ujian untuk aku sebab itu tuhan temukan kau dengan aku :>
Aku akan cuba memahami walaupun memang susah untuk aku :>

"CINTA PERLUKAN PENGORBANAN DAH SEBAB ITU KITA DIBERI KESABARAN"



Simpat ayat ini selalu di dalam hati :> gengam sentiasa janji kita :>



THANKS FOR READING 


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'