PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

She is my everything :)


Dear STALKER :)

Ya ALLAH :)
kenapa aku sentiasa diuji olehmu .
berikan aku kekuatan untuk menghadapi semua ini dengan senyuman :)

I love her , seriously don't take her for me :)
Who is she ?
Zana Pot :)

cute ? I know it :)
one year older than me :O

Akak thanks sebab beri adik kekuatan semasa adik dalam kekusutan :)
I appreciate it .
I hope you will be my listener and my adviser all the time :)
I need you right now actually .

When I see her face I can forget my problems :)
I can smile even I cried and cried day and night .
I try to be a strong even it's hard for me . I promise akak :)
Jangan risau adik okay ?

2nd April 2012 .
A date where sadness and happiness we're both going through , 
Dari Times Square ke Pavilion ke Sungai Wang ke KLCC :)
dia sanggup berjalan semata mata nak buat aku happy :)
Macam boyfriend aku kan zana ni ?
Bior le :P

#Makan chocolate prezzel stick sama sama
#minum ice blended sama sama
# makan choki choki sama sama
#makan roti sama  sama
#minum jus epal sama sama
#meroyan tangkap gambar sama sama
#menangis dan bersedih sama sama
#membebel sama sama
#online sama sama
#gelak sampai pecah perut sama sama






#tak dapek nak tunjuk semua , ado 100++
HAHAHAHAHAHHAHAHA


walaupun 7 jam je bersama rasa beban dalam otak tuh dah hilang seketika ,
rasa nak bawak balik rumah zana ni ,
Teman quilla yang kesunyian ni :)
teman yang banyak masalah ni ,
teman yang selalu menangis ni ,
teman quilla yang sentiasa meroyan ni :)

Walaupun quilla tak kuat nak hadapi ujian ,
tapi quilla akan cuba tabah :)
Fake Smile Fake Hapiness :O

New chapter :

IMISSMYHODOHKUASA20
ILOVEYOUHODOHKUASA20

walaupun aku sakit hati sakit mata
apa yang terjadi kau tetap dalam ingatan .
Walaupun aku tak tahu keikhlasan atau kepalsuan kasih sayang yang kau berikan
aku tetap akan terimanya walaupun dengan tangisan :)



THANKS FOR READING :)


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'