PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

15 April 2012 :')


Dear Stalkers

Tarikh yang buat Quilla bahagia sangat :)
Tak akan lupa :)
Mohd Hidayat :)
Dia tak pernah sebut "iloveyou" masa kami berkawan .
tak pernah tunjuk pun yang dia ada feeling ke apa dekat aku , sekadar teman facebook FULLSTOP .
Tapi dia selalu teman masa quilla sedih pagi pagi buta :')
Tup Tup aku baru Quilla break dia request nak jadi Dokto Cinta .
Aku pun terima . Ya Allah .
aku pun fikir juga betul ke apa aku buat ?
sebab tak pernah ada laki yang buat bodoh je masa kawan macam Dyat ,
mesti semua lelaki kata sayang la rindu  lah apa la bla bla bla walaupun ado awek -.-
Quilla dengan Dyat mana ada istilah 'awak saya dah mula suka awak' , "awak saya rindu awak' , " Awak , kalau awak jadi milik saya kan bagus " , "awak itu awak ini dan sebagainya "  sebelum couple :) Kami sempoi je -.- skype ON je mula cerita masalah , dah mengantuk bye saya nak tidur Skype OFF .
Tup tup 15 april 2012 setelah berkurun lamanya tak bertegur tiba tiba Mohd Hidayat request Shaquilla .
2.30 pagi -.- okay zaman single tamat !
BERCINTA lepas couple :)

nak tahu ni hah time dia request :)

#macam tuh je , mana ado romantik -.-

<3 Okay Iloveyou Hidayat :')
Tak kisah lah walaupun kakak aku Zana Pot kata dia macam ganster -.-
First time aku taham mata sampai pukul 5 pagi , semata mata nak gayut dengan budak gediks ni .
Padahal pukul 9 ada tuisyen tuh -.-

Next topic : Selepas tuisyen 11 45 pagi :)
Meroyan dengan kak zana :) sempat lagi :)
mestilah kakak a.k.a sahabat untuk selamanya :)
sementara tunggu Dyat gediks tuh sampai -.-

 




Lepas 1 jam meroyan baru gediks tuh datang -.-
Oh myyyy takut tengok muka dyat tapi . 
Senyum je macam tak tahu apa apa :)
Lepas tuh aku tinggalkan kak zana dengan lappy -.-
Kejamnya aku ! 
Aku happy dengan Dyat , zana meroyan seorang seorang 
Untuk kak zana : #sorry kak adik tinggalkan akak :')
tak berniat pun, janji lepas ni adik tak buat akak macam tuh , adik tahu adik kejam :')
Promise ! nanti cuti panjang adik belanja kita tengok wayang ehh sayang ?
ILOVEYOU ZANA :')
kau tengok zana meroyan ! sedih aku buka tadi nampak gambar dia seorang seorang .




#sorry gila akak :'(

Quilla dengan dyat bahagia . 
tak tipu betul la :P
Romantik gila semalam (tak boleh cerita semua :> )
walaupun dua dua pokai semalam (biarlah -.-)
#gambar dengan dia tak ado , malu lah :) HAHA
JANJI TAK DUAKAN KAU :)
JANJI AKU SAYANG KAU SEIKHLAS HATI :)
walaupun kita bercinta secara tiba tiba . 
tak sangka kawan rapat dekat facebook , skype boleh bercinta .
Ingatkan sekadar kawan memberi nasihat .
Tapi sebab aku rasa kau setia , aku terima kau daripada sebaik baik hingga sejahat jahat perangai kau :>
Insyaallah Quilla percaya satu hari nanti Dyat berubah okay sayang :'>

THANKS FOR READING :)




Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'