PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Study so hard -.- thats why being too smart -.- (exam tak masuk -.-)

Dear stalkers :)
weheeeeeeeee . I'm studying too hard :)
and being so smart -.- baca punya macam orang gila -.-
soalan yang senang masuk aku taak afal pula :)
okay good :)

Akaun ----> FAILED :)
Biology ----> FAILED :)
Sejarah ----> FAILED :)
Add Maths ----> FAILED :)

wahhh banyaknya yang quilla rasa failed :)
hehe , keputusan tak dapat lagi -.-
kita tengok lah nanti berapa banyak merah dekat buku laporan ! chaiyokkkk !
TENGOK NI KHUSYUK STUDY SAMPAI ORANG TANGKAP GAMBAR TAK PERASAN -.-


tengah khusyuk buat nota semata mata nak faham apa yang aku baca -.-
BIOLOGY KILLING ME :)


Serabut je quilla . aku pun tak faham apa yang aku tulis -.-



ni gambar time belajar sejarah ! sumpah meroyan sebab tak faham :)
#no edit natural face# HAHA

Aku tak tahu la apa nak jadi dengan spm nanti -.-
omegeeeeeeeee :P

esok exam physics and agama , at lease ringan sikit beban dalam otak ni :)

NEW CHAPTER : 

#Budak sekolah tak suka aku -.-
what's the reason . I DON'T KNOW -.-

#Capital A'A said to my friend that dia tukar nama semata mata kerana aku -.- dia tak suka orang panggil nama lama dia -.- sebab aku -.- okay :)

#semalam aku nampak plat kereta nihh :) HAHA
PERKARA BIASA JE :P


# makin rapat makin sayang dia :) RAHSIA :)

#tak sabar nak pergi kem , berkawan dengan monyet dekat hutan :)

#La-Lieto tetap dia hati , itu sudah pasti :)

#Facebook , Twitter , Blogger buat aku leka :)
so , nak buat macam mana :)

#aku tak tahu apa nak cakap apa lagi ,
so tutup buku , amin :)

THANKS FOR READING







Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'