PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Perempuan LIAR ?


Dear stalker :)

sapa perempuan liar tuh ? sapa sapa sapa dia ?
aku lah tuhhh -.-
MAMA AKU GELARKAN AKU PEREMPUAN LIAR .
pasal apa ? pasal aku tak reti nak bagi tahu aku keluar rumah -.-
hehe :D sorry mama tak sengaja :P

semenjak dua menjak nih asik keluar je -.-
tak reti nak lekat dekat rumah ,
walaupun duit tinggal rm 3 tuh pun syiling je , HAHA
selasa keluar .  saja lepak lepak :) ni gambar :D

#kawan je wehhh ! tak ado yang lebih -.-


rabu pula -.- ni yang paling aku suka -.-
aku keluar jumpa budak tuh baru first time , dah pegang pegang tangan -.-
sumpah aku tak selesa -.- omegeeeeee
aku malas nak cakap tapi faham faham lah -.-
aku bukan awek kau , kita baru jumpa sebagai kawan kan ?
dah dah tak nak ingat , malas ahhh ungkit :D

lepas tuh aku balik . then mama tak ado dekat rumah -.-
aku pergi ts balik jumpa mereka lagi :D
#am larh brader :)
#farra liana :)
#wawan O'z a.k.a campronggg :D
#fatin
#wawa
#black
#bla bla bla , aku tak kenal :P

best tengah jalan jalan cari shi sha (quilla tak isap lah)
polis tahan O.o'' (malangnya nasib aku)

Polis : keluarkan ic 
mereka : (semua keluarkan )
polis : awak mana ic o.O (dia tanya aku lah -.-)
Quilla :tak bawa :'( (dengan muka serba salah)
Polis : kenapa tak bawa ?
Quilla : mama simpan :'(
Polis : bawaklah fotostet . mama tahu tak keluar ni ? kalau excident sapa nak tanggung -.- kot kot lah kena curi nanti sapa tanggung ?
Quilla : hmmmmm :'( (takut)
Polis : mak tahu tak keluar ni ?
Quilla : tahu (sebenarnya mama tak tahu , macam maana ni makkin cemas -.-)
Polis : call bapa sekarang
Quilla : hah ? tak ado ayah . nak cakap dengan mak ke ?
Polis : ye lah 
Quilla : #makin cemas 
Polis cakap dengan mama : bla bla bla bla (malas nak dengar)
Mama cakap dengan Quilla : apasal kau keluar tak bagi tahu ? nak jadi perempuan liar ke ?

T-T perempuan liar mak ? agak agak lah lepak je pun -.-
 lepas tuh polis bangang tuh lepaskan quilla -.-

lepas tuh jalan jauh jauh pergi ANDALUS -.-
tak boleh isap shisha pula -.-
bangla babi tuh tak bagi ,
aku marah lah ! bukan marah sebab tak dapat isap
marah sebab jalan 2847839583495 KM dah -.-
yang lain semua marah gila nak mampus ,
tapi tak ley buat apa :D

then pergi kedai ali mamak :)
minum minum , nak isap shisha ?
orang yang buat shisha tih taak ada .
aku rasa nak gelak je , kesian korang . HAHAHHAHAHA
ada hikmah disebalik tuh semua :D
ehh ehhh . tengok ni . sweet kan ?
Wawan O'z <3 Farra Liana :)
gambar aku tak ado , bateri low tak ley tangkap
ni curi dari wall farra :)
Sweet kan , comel kan ?
JEALOUS :)

tuh jelah kot , merepek panjang panjang pun korang bukan baca :)
haha sorry post terlebih panjang :P


THANKS FOR READING :)


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'