PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Adik aku ado awek -.-


Dear STALKER :)

terperanjat aku !
Adik aku dah pandai bercinta :) baru form two ,
aku tahu laah perkara biasa , tapi sumpah aku tak sangka dohhh !
sebab abang dia tak pernah bercinta , aku rasa lah ,
tiba tiba adik dia IN A RELATIONSHIP :)
quilla pikir fake je , rupanya ! hadoiiiii tangkap leleh beb :)
siap sedih sedih awek dia tak online ,
siap marah orang yang kacau awek dia ,
Ya Allah , quilla tersedak tengok profile dia tadi ,
HUA HUA
sampai akit perut gelak :)


mesti anda dah baca status ni bukan ?
HAHA :) kau tengok dia komen apa .
Dia bukan adik kandung ,
cuma kami dah duduk serumah 6 tahun ,
dengan kakaknya MARIANA , dan abangnya INDALLAH .
dua orang tuh tak pernah dengar mereka jatuh cinta ,
SEKALI ADIK DIA YANG MAJU -.-

siapa sangka kan ?
makan satu meja , bergaduh bertekak ,
ejek mengejek , minum milo botol susu :)
belajar sama sama , kena marah sebab pegang anjing sama sama  :)

tak kisah sebenarnya , cuma terperanjat beruk la :D
badan dia comel je , pendek je , tapi perangai matang gila
omegeeeee dah dah tak nak cerita lebih lebih ,
NANTI TUAN PUNYA BADAN MALU :P

HAHA

THANKS FOR READNING :) 


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'