PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

aku tak tahu perasaan aku yang sebenar :'D

dear STALKERS :)

# today 6 DISEMBER 2011 :)
# i watch this movie :) OMBAK RINDU :)
# lokasi : THE MINIES 
# with : capital B <3


hummmmm . cerita ini memang amat menyentuh perasaan !
kalau ada 5 BINTANG aku bagi 4 BINTANG la --'
tapi asal aku nak mengalirkan air mata je --' si capital B ni asik buat lawak ,
so tak ada FEELING nak nangis dah , 
HAHA :'D its okeyy .

hummmm , tapi perasan aku keluar dengan dia ,
nak kata aku happy , yesss im happy tapi bukan lah 100 PERCENT ,
nak kata aku sedih , yesss i'm sad ! and angry but a little bit onlyy ,
mungkin lepas ape yang dia dah buat dekat aku yang membuatkan aku SEDIH ,
SUMPAH aku sakit hati but aku cuba SEDAYA UPAYA tak melukakan hati dia ,
hope i will be happy like our first date :'D

# i miss that moment ! KEGEMBIRAAN aku tak dibuat buat :'D

tapi sekarang , im sorry sayang ,
sumpah fikiran aku bercelaru !
antara perasaan aku yang perlu aku jaga supaya aku tidak lagi menitiskan air mata
atau aku kena jaga hati dia biarlah aku yang pendam segala rasa --'

kerana aku juga seorang manusia ,
aku tak boleh nak luah isi hati terus depan kau sayang ,
so i tell my story and my actual feelings in this blog :'D

# SERIOUSLLY i love you but for this time ,
# i'm unhappy with what you have done to me ,

THANKS FOR READING :*


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'