PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

panggilan HANGIT ? betul ke ?

Deat STALKERS

baru je pagi tadi pukul 8.36 qilla terkena panggilan hangit dari HOTFM ?
from faisal ismail ?
WHAT THE HELL :) is it true ? im also confuse --'
aku tau sapa nak kenakan aku . aku TEMBAK kau !
BLUR kau tau sudah lah aku tidur lewat semalam , pukul 4.17 baru nak tidur :)
tergedek gedek lagi main twitter punya pasal :)




perbualan bermula begini :

HOTFM krew : Hello ini puan shaquilla abdullah ke ?

qillawanabie : ye saya , awak siapa ye ? #dalam otak fikir ? puan ? BILA MASA AKU KAHWIN ?

HOTFM krew : puan SHAQUILLA ABDULLAH , saya ingin memberitahu yang puan telah memenangi satu pertandiangan anjuran kami iaitu GORES dan MENANG , sila ambil hadiah di pejabat kami .

qillawanabie : #blur , ouh ye ? okeyy --' ( aku off fon , mengarut je . dalah mengantuk ni ! errrkk --' )

HOTFM krew : call sampai 5 misscall , 

qillawanabie : # panggilan ke enam :) baru nak ANGKAT :)

HOTFM krew : ini Puan Shaquilla abdullah ke ?

qillawanabie : ye , saya , saya tak kawin lagi kenapa panggil saya puan ? dan saya tak pernah masuk pertandingan tuh semua --'

HOTFM krew : ouh , pernah dengar hotfm panggilan hanggit tak ? saya FAISAL ISMAIL dari hotfm krew , anda terkena PANGGILAN HANGIT !

qillawanabie : blur --' , ouh ye ? okeyy !

HOTFM krew : tutup fon . #dalam hati aku celaka , tak sempat nak tanya sapa buat kau dah tutup!


aku rasa tak akan disiarkan kod , sebab aku banyak kali reject call mereka ,
agak nya BENGANG dengan aku lah tuh , HIHI
okeyy , aku tak tau lah ada yang nak kenakan aku .
buat FAKE call ke ape ?
perasaan aku masa tuh just blur sebab baru bangun tidur :)
okeyy nothing much right ? HAHA


THANKS FOR READING :)


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'