PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

I'm tired :(

Dear STALKERS

Seriouslly i tired thinking of this days and nights ,
menangis tak kira masa ,
ia akan menitis tanpa disedari ,
i want to forget my problems ,
okey ! forgive and forget ! 
that's it , i will not disturb you life ,
and please don't disturb my WORLD !
let it be , take him and i will keep my mouth shut ,
SUMPAH aku letih nak gaduh dengan kau ,
diri aku yang malu sebab kau yang tak puas hati sangat dengan aku

23 november dah cukup satu bulan ,
tapi tak ape lah , asalkan aku dah happy sementara walapun penuh dengan tangisan , 
kita lihat kebenaran datang pada siapa ,
biarlah aku sabar ,
tapi kalau sandiwara terus bermain di mata aku ,
that's it ! i will ended this situation !
aku putus kawan dengan kekasih kau !
but if he don't leave me , saya tak akan buat apa apa ,
tak akan ucapakn padan muka atau ape ,
i will just keep my mouth silent after this ,
aku harap kau terimalah TAKDIR yang kau pernah sakiti hati dia tanpa kau sedari ,

aku berkorban , aku sakit hati sekarang ,
so if kau masih nak maki maki or marah marah aku ,
aku dah tak tahu nak buat apa nak puaskan hati kau ,
aku dah pulang hak kau ,
tapi kalau dia tak nak ia bukan URUSAN aku ,
sedikit pun aku tak hasut dia ,
ia atas kerelaan dia !


THANK YOU SO MUCH BECAUSE MAKE ME HAPPY EVEN FOR A WHILE 
I LOVE YOU BUT IT TIME TO SAY GOOD BYE
I'M SORRY 


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'