PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

HEY budak perhatian :P

Dear STALKERS 
ada lah seorang hamba allah !
yang suka menyibuk dekat SHOUTBOX qilla :)
yang tak mahu terus terang siapa dirinya ,
tiba2 nak tuduh bukan bukan ,
sibuk STALKER qila hari2 !
perangai mcm PUK***K
opssss ~ sorry mencarut :D

HAHA ! hummm i want to tell you something ,
why are you so busy body about my life ?
It's my own business . 
dengan sapa aku nak couple ,
ape aku nak buat ,
dengan sapa aku nak berkawan dan membenci ,
aku tak pernah susahkan hidup kau !

YESS ! aku memang tak kenal siapa kau !
but remember kalau aku tahu kau salah satu dari kawan si BITCH tuh !
tau lah dia nanti --'
EH FUCK LAH !
its my BLOG ! STORY lah ! 
you don't know my attitude , you don't know my FULLSTORY !
so mulut kau jangan macam BUNTUT AYAM ,
cerita dan tuduh yang bukan bukan !

_|_  MIDDLE FINGER FOR YOU BITCH   _|_
_|_  JUST SHUT UP YOU FUCKING MOUTH   _|_

get out from my life ,
if you HATE me just terus terang lah siapa kau --'
face to face lah ! sumpah aku tak tak takut la !
mulut tak ada insurans , pergi mati dah !
celaka betul !

THANKS FOR READING :)


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'