PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Gembira tetapi bersalah :(

dear STALKERS

okey , im facing my life with  many types of feeling .
im HAPPY , im ARWY , im SAD , im HOPELESS , im DISAPPOINTED , im JELOUS , im ANGRY 
im happy with my new life ,
happy with him ,
tetapi konflik mula mendatang ,
ramai yang tidak suka ,
ramai yang sound aku bersama dia atas kekecewaan orang lain ,
kalau kalau tak boleh melihat aku bahagia ,
just straight away tell me , 
sedikit pun aku tak akan KECIL HATI !
please don't try to make us far from each other .
i will leave him IF you don't like us happy each other WITH HIS APPROVAL ,
dengan cara yang baik kalau korang tak boleh lihat aku tersenyum --'
yess ! im idiot ! sebab aku rampas hak orang , 
tapi tuan punya hak sudah mengizinkan ,
perlu ke kau perangkap aku supaya aku jauhkan diri pada dia ?

#just only 6 days to go , its our first month anniversary as a couple
#and just 9 days to go its my birthday 

so please i beg you ! please don't spoil my days in this month ,
its just started and i don't want to end just for a short while , 


PLEASE AND THANK YOU FOR YOUR KINDNESS :)



Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'