PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

Im lazy with this LOVE triangle :(

saya sudah malas dengan hubungan ini .
terasa sungguh hambar , 
jika kau nak kembali padanya , 
aku lepaskan dikau pergi , 
sememangnya aku tak cukup matang untuk memahami isi hati kau , 
memang aku sayang kan kau , 
dan aku tak mahu lepaskan kau , 
tapi aku terpaksa , 
sebelum hati aku disakiti , 
biar lah aku berundur diri , 
aku tak kisah jika kau dah benci akan aku , 
asalkan kau bahagia aku gembira , 

cinta tiga segi ini sudah tidak mahu aku pertahankan , 

maafkan aku , 
aku tak dapat merasakan yang aku sedang bercinta dengan kamu , 
aku rasa aku ini hanya satu nama yang disebut2 
tetapi tak merasa cinta kau :( 
oleh itu aku tinggalkan kamu , 
kalau kamu masih mahu teruskan . 


aku BERSEDIA menemani kau , 
sedia mengisi kekosongan hati , 
but seriouslly i still <3 you ! 


I LOVE YOU DAMN SO MUCH AZW** !



Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'