PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

That moment

I love you azrul adam , 
sampai nafas yg terakhir qila masih sygkan adam , 
tapi nasib tak menyebelahi , 
tak apa lah , kalu disini noktah kita ,
6.18 petang
13 august  2011
urm , 
memang serbak ! tak boleh diterima ,

i want you back ! i want you back !
terima lah aku kembali , 
aku memohon , 
aku akan menunggu sampai kau menerima aku .
no words can describe my love for you ,
kau sabar menemani aku .
kau sabar melayan kerenah aku ,
memang aku bodoh , 
aku tahu memang aku yg ego,
urm , 
tapi tiada gunanya lagi , 
mmpersalahkan diri , 
kerana aku tahu kau tak perlukan aku lagi ,
hanya aku seorang yg perlukan kau ,
adam hanya awk sorang yg boleh tolong saya ,
ya aku banyak sakitkan hati kau , 
ya aku yg selalu menyusahkan kau , 
ya aku yang bersalah dalam hal nie ,
tapi tak guna lagi kan bie ?
qila ngaku semua nie , 
dah terlambatkan ?
urm , 
tak sangka kerana sikap aku sendiri kita tak 
bersatu lagi , 

i want you back i want you back ,
aku sanggup lakukan ape saja , 
asalkan aku dapat kau . 
ntah kenapa aku gila sangat kan kan awk balik syg , 
sumpah qila nak kekal , 
sumpah , qila sayang bie ,
sumpah qila tak ada sapa2 lagi selain bie , 
urm ,


indah itu tidak bertahan lama kan , 
lima bulan ?
lima tahun tak kesampaian , 
andainya dimaafkan ,
akulah orang yang paling gembira didunia , tapi apakan
aku dah tak penting lagikan sayang , 
aku mahukan kau kembali ,
tapi aku ni hanya mengharap sahaja , 
aku nak adam jew ,


azrul adam
dia lah kawan aku
dia lah abg aku ,
dialah teman aku , 
dialah cinta aku , 
dialah peneman sunyiku , 
dialah menjadi benteng aku ,
dialah yg memahami aku , 
dialah yg sentiasa menyayangi aku , 
dialah penasihatku , 
dialah jantung hati aku , 
dialah menjadi pentujuk aku , 
dialah yg mengajar aku erti hidup , 
dia yg meredakan aku ketika aku sedih , 
dia yg gembirakan aku ketika aku berduka , 
yg paling penting , 
ADAM , 
nama itu yg tersemat didada :((



ape aku nak katekan lagi , 
aku dah hilang semua , 
aku berjanji aku takan maafkan diri aku sendiri , 
kerana akulah punca dia menninggalkan aku , 
dan lelaki yang aku paling benci !
NUR AMIRUL , 
sebab dia punca aku putus dgn balak aku , 
semua sebab kaw lah babi !!!



aku tak sangka lah aku dah kehilangan ortang yg paling aku sayang , 
sumpah aku tak jangka , 
aku pikir aku kekal , 
aku pikir aku gembirakan dia ,
rupanya tak wei !
aku sendiri , sikap aku sendiri , 
aku tak taw ape nak jadi dengan aku nnti , 
aku buad keje gila kew ?
aku tak tahu , 
aku tak tahu kenapa ?



maafkan aku azrul adam 
aku punca kita berpisah , 
qila pun tak jangka benda nie jadi , 
dah tak tahu kemana nak pergi , 
satu je harapan aku , 
aku hanya nak kamu kembali 
sumpah aku nak adam kembali , 
aku tak nak org lain , 
sumpah aku nak kan adam shaja !



i love you forever , 
please forgive me bie , 
for the last chance , 
i hope you will come back for me 
kita akan bersama ,
mungkin ?
tapi semua keputusan di tangan 
AZRUL ADAM





Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'