PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

HAHA ! LEWAT =D

dear friendss !


HAHA ! aku bgun lewat ! aku bgun sedar2 sudah pukul 7.10 pagi , padahal aq tido awal kowt ! 10.00mlm sudah pengsan ! aku bgun ja dah terang ape ag terkejut aq teros aku tengok jam ! WAHHH !! aku panik la lari2 satu bilik tuh , dah blank ! ta tahu ape nak buat ko taw ! pastu aq pikir aq punja baju tak gosok ! buku aq tak cek jadual lagi ! mandi lagi ! nak turun bawah tgu bas lagi ! sempat ke sume dlam mase sesingkat 10 MINIT ! =,=" , aq pun ambil keputusan ta payah pergi ja la ! mak aku marah aq kowt ! aq pun senyum ja la nak buad macam mana , dah terlanjur kan ! aq pun tak tahu la ape aq berangan sampat lupa nak set jam ! HEE =DD ! baru ja pkir nak dapat sijil kehadiran penuh , smpai skrang angan2 itu tak manjadi kenyataan ! tape la tahun depan kan adew =,=" ,


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'