PUSH

ask

♥ Beloved Stalkers ♥ I love you ♥ Muaaahh :*

DILEMA + STRESS

wahai sayang hatiku , mengapa kaw berbagi2 . kalu aq harus memilih antara dua , siapakah harus aku pilih? Diantara muda dari diriku ataw yang tua dari diriku ? =,=" .

urm saya ceritakan budak muda ini    : Dia seorang yang kuat cemburu tapi sangat memberi perhatian padaku , tapi disebabkan dia muda dia tak pernah fahami perasaan ini , ape yg aku lakukan slalu dicurigai , aq tengking dia mula mengugut membunuh diri , mana tak aq stress sayang , adui =,=" , jauh pulak tu kat pahang sana =(

yang lebih tua dari diriku pula : sangat sangat memahami aq , sangat dekat boleh jumpa hari2 , pandai memujuk , simple n saya sangat suka dia , tapi kerana perangai yg agak suka menyakitkan hati ini aq menyampah kat dia , jongos , haha xD , sangat suka main game lupa kat aq , rokok tak habis2 , tapi dia jenis yg lindungi aq dari semua gejala tidak sihat , macam mane tuh ??

ntah la doe pening aq , sayang kat seorang tuh , sayang kat seorang tuh , nak tinggal tapi sedih pulak =D , TOLONG la AQ !!

Urm ... sape bole tolong masalah saya sila lah berikan pendapat anda di facebook ya =D


Happy ? LIKE ^.^V Boring . okeyy --'